oncontextmenu="return false"

Jag bara ler.

Längesen jag skrev nu, men det finns ju betydligt bättre saker att göra om dagarna än att sitta vid datorn.

Helgen var i alla fall dunderbra.
Fredagen
var supermysig på berget med emelie, jonna, hanna, lina, felicia och massa fler. Sedan blev det en sväng på trädgårn. Bra kväll!
lördagen åkte jag, emelie&annie ut med båten. La oss på en ö, solade, åt massa gott och badade. Hur härligt som helst! Sen på kvällen satt vi på min altan, drack vin, pratade i munnen på varandra och spelade kort. Love it.
Sedan har söndagen, måndagen och tisdagen spenderats på stranden i flera timmar. Finns inget bättre.

Men var är det fina vädret idag? Känns inte alls roligt med molnigt och regn. Soldyrkare som jag är.
Ikväll blir det i alla fall work. Yepp.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: