oncontextmenu="return false"

When I say jump, you say how high.

Igårkväll var en mysig kväll. Drog upp till donken med Emelie för lite kaffe, vi gillart. Jonna&Becca joinade även oss ett tag, fick höra mycket om hultsfred. Avundsjuk tjej? Neeejdå... buhu. Sen efter det gick jag och emelie en promenad, kommer sedan innanför dörren runt två. Mys.

Gah. Undrar om jag tammefan inte börjar bli sjuk? Hela dagen har jag känt lite halsont, jag nyser hela tiden, är seg i kroppen och huvudet dunkar som aldrig förr. Inte så jävla roligt. Därför blir det lugnt ikväll.. lär bli lite filmer, lite onyttigheter och nån cigg. Bra, tack.
Så mår jag förhoppningsvis inte sämre imorgon, för imorgonkväll ska jag ju umgås med mina saknade gymnasievänner. Vill man inte missa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: