oncontextmenu="return false"

Your hands are bearing one down to the bone, but you're still holding on me. So I tightened my grip, my god.. I wont let you slip. But can you breath this way?

Jag sov inte alls bra i natt. Jag drömde en dröm om en viss person, vaknade upp och kände mig så förbannad i hela kroppen. Lugnar ned mig, somnar om. Lyckas drömma en dröm om samma person IGEN, vaknade upp och kände mig så förbannad i hela kroppen IGEN. Inte så jätteroligt, faktiskt. Bara jävligt störande.

Men fint väder idag. Det gillar jag.
Har tagit det lugnt idag, så galet skönt. Har faktiskt plaskat lite i poolen med brorsbarnen, fast lite för kallt för att jag ska vara nöjd. Dom var i alla fall mer än nöjda, sötungar. Jag har suttit i gräset i solen och ätit massa glass, har legat i sängen och skrattat så sjukt mycket åt Emma och hon skrattade så pass mycket att hon tillslut hickade hur länge som helst. Sötunge.

Nu har jag precis städat lite och ska snart trycka i mig lite middag. Sedan blir det duschen och att fixa i ordning sig. Sen kommer Emelie hit, ja ja ja. Har saknat den donnan. Känns som om jag inte träffat henne på månader och det har egentligen bara gått en vecka. Sinnes. Vi ska lyssna på bra musik, dricka gott vin, röka, gå igenom det senaste skvallret som hon missat och skrika 'stor hutt' lite för många gånger. Så jävla bra, ni anar inte.

Min bästa, bästa, bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: