oncontextmenu="return false"

Just get back up when it knocks you down.

Imorse blev jag väckt av min käre bror som var lite sällskapssjuk. Sen följde han efter mig som en liten hund, på ett irriterande sätt, i cirka 4 timmar. Men jag tycker om honom ändå. Sen har resten av dagen spenderats på stan med Emelie&Louise. Vi har laddat upp med vin för ikväll och sen köpte jag även ett par jättefina skor. Mmm, älskar.

Har jag precis tryckt i mig middag och nu tänkte jag duscha innan tjejerna kommer. Ska hinna locka håret också och komma på vad jag ska ha på mig.. tid tid tid.


Kommentarer
Postat av: Moa

Tack. Jag tror att alla tjejer känner igen sig i någon av meningarna. Det är sorgligt men vad gör man.. bara att härda ut och försöka reda ut oredan i huvudet och hjärtat. Tack för ditt stöd. :)

2009-06-07 @ 21:53:23
Postat av: Moa

Tack. Jag tror att alla tjejer känner igen sig i någon av meningarna. Det är sorgligt men vad gör man.. bara att härda ut och försöka reda ut oredan i huvudet och hjärtat. Tack för ditt stöd. :)

2009-06-07 @ 21:53:27
Postat av: Moa

Snällt av dig. Det som har hänt är jävligt tungt på mitt hjärta men det blir lite lättare varje dag. :) allt bra med dig?

2009-06-08 @ 17:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: