oncontextmenu="return false"

Oh, now you know I just don't care.

De senaste dagarna har varit bra. Riktigt bra. Jag har njutit av det underbara vädret nästintill hela tiden med härliga människor, jag älskart!

Gårdagen spenderades på kärleksudden från 10-17, underbart! Sen på kvällen hamnade vi på trädgårn, tänkte ha en nykter kväll.. men eftersom min bror hela tiden satte en ny öl i min hand så höll jag inte riktigt det löftet. Men jag hade så förbannat trevligt och runt ett-snåret fick vi skjuts hem. (haha, det är ju sååå långt att gå) Blev ett långt telefonsamtal och jag somnade runt 3.

Idag vaknade jag tidigt och drog sedan iväg till stranden med Emelie. Hur mysigt som helst. En del färg på kroppen har man också fått efter alla dessa soldagar, det tackar man för!

Strax ska det bli lite donkenkäk och sen ikväll blir det kanske en promenad. Great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: