oncontextmenu="return false"

Simon Norrsveden - Innan du glömmer mig

Det här jag sjunger för er ikväll,
det är nog sånt jag kommer sjunga om en sisådär en 20 år
Skitfull efter 2 flaskor vin,
så skriver jag en sång om hon jag aldrig kunde glömma bort

Ja jag kommer skriva en sång, där jag förbannar mig själv för
alla dem små saker som jag önskar att jag hade gjort

Jag kommer sitta vid ett hus på stranden med min fru och
någonstans så har jag alltid vetat att hon kommer aldrig bli som du

Ja jag kommer ångra att jag aldrig riktigt tog dig på allvar,
att jag aldrig riktigt såg dig, att jag alltid gick och undra om det fanns nåt mer

Jag kommer ångra att jag aldrig riktigt tog mig mod till att säga att
jag faktiskt verkligen älskade dig

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag vart ju så glad och det är inte så konstigt ! Ja, iväg kommer man, förr eller senare! Åh föresten, Simon Norrsveden är så fantastiskt underbar !

2009-06-09 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: