oncontextmenu="return false"

Try to mess up all my flow.

Var som sagt inne i sthlm igår med Emelie och shoppade. Hur mysigt som helst och hittade lite saker. 3 tröjor, två armband, en ring och lite underkläder fick följa med hem. Sen fann jag även ett riktigt kap - fina solglasögon för 18:- på rea. Jag gillar't! Jag som precis hade haft sönder mina favoriter, så det där var inte helt fel.

Kvällen igår spenderades hemma hos Emelie med goda drinkar, sen drog vi ned till trädgårn där det var mycket folk! Härligt. Efteråt bar det hem till D.
Idag kom jag hem runt tolv, sliten som ett djur. Men efter en dusch, en dunderfrukost som min söta bror köpt åt mig och en liten powernap så var jag fit for fight igen. Dunder!

Kvällen kommer spenderas i soffan med gottigheter och Emelie. (ja, jag är typ alltid med henne..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: