oncontextmenu="return false"

Världen.. den har aldrig varit så bra.

Helgen har varit riktigt bra.

Fredagen -
Jag skrattade, sjöng och skålade med mina fina vänner.
Vi hamnade på trädgårn, vi hamnade på mobergs och tillslut somnade man sött i sängen.



Lördagen - Började dagen med ett glas cola - jag var bakis, skakig, trött och seg. Inte okej någonstans. Sen spenderades kvällen med min Annie på en brygga. Bra tjej, bra tjej!

Söndagen - Jag, Emelie&Louise låg och solade hela dagen. Lyssnade på bra musik och blev lite bruna. Låter inte det bra? Jo. Sen på kvällen åt jag&emelie middag på stan och sedan blev det en latte på donken. Tillslut gick hon hemåt och jag till D.


Idag - Dagen har spenderats med Annie&Jonna på stan. Två av mina favoriter. Och nu väntar jag på att brorsan, karolina och nellie ska komma. Så blir det sedan middag. Lovely. Jag ska mysa sönder med Nellie? Utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: