oncontextmenu="return false"

Bakiståget..

Överkörd av bakiståget idag? Ja, satan i gatan..
Men det är värt det, för vilken kväll det var! Förfest med Annie, Malin och Amanda. Dunderroligt. Sen hämtade Emelie upp oss och vi drog till Mobergs. Annie&jag var väl där inne i bara nån halvtimme, sen helt plötsligt var vi två på en fest i en av studentlägenheterna där. Helt otippat. Var iaf en störtskön brud som bodde där och jag&annie var inte långsamma med att haka på hennes dialekt. Haha skitfult. Efter ett tag där så gick vi så fint tillbaka till Mobergs för att skaka lite mer rumpa, fulla som svin. Vid 3 så åkte vi hem och väl hemma halvsov jag i sängen samtidigt som jag pratade i telefonen. Sen när jag äntligen fick somna så däckade jag direkt. Skönt!

Men det var definitivt roligaste kvällen/natten på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: