oncontextmenu="return false"

Helgen.

Fredagskvällen med Jonna blev inte riktigt så som vi planerat. Vi hade lugna planer, men det blev minsann lite vildare än så. Till en början satt vi på Trädgårn med Stefan&Jacob, runt kl 1 fick de oss att hänga med upp till Mobergs. Och där gick det minsann undan, alkoholen flödade ganska ordentligt. Efter stängning hamnade vi även på efterfest och sen snyltade jag skjuts hem. Somnade runt 5 skulle jag tro. Men det var en spontan och en riktigt rolig kväll, absolut!

Morgonen därpå vaknade jag av ett huvud som dunkade och såg även att på min arm stod det skrivet att Jonna gillar mig. Sånt gillas, haha! Chillde ett par timmar, och sen drog jag&emelie iväg för att handla lite. Senare på kvällen lagade vi middag och sen myyste vi framför några filmer&robinson med glass och även morötter&gurka med dip. Mums!
När Emelie hade gått hem runt 1, så la jag mig i sängen och pratade bort 2 timmar i telefonen. Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: