oncontextmenu="return false"

We both lit the match that burned the bridge.

Gårdagen var helt okej! Det bästa var i alla fall att få trycka i sig en pizza på statoil sen, gottgott vill jag lova. Väl hemma pratade jag i telefonen i cirka 2 timmar och jag blev påmind om varför han fortfarande är en av de bästa personerna som finns i mitt liv, trots allt som har hänt.

Imorse när jag vaknade så kikade jag på en "skräck"film.. men jag skrattar bara åt skräckisar, haha. Sen efter en dusch och lite fixning så gick jag ut på en promenad med mamma, vad i helvete skulle jag ut och göra? Det snöade som bara den och jag hade ju verkligen inte behövt att föna mitt hår innan jag gick ut, såg ju ändå ut som en dränkt katt efter ett par meter. Kul. Sen när vi väl kom hem, så slutade det precis att snöa.. suck?

Ikväll blir det chill framför melodifestivalen med massa gott, hur skönt som helst!

Nu - rensa ut lite kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: