oncontextmenu="return false"

IKEA.

Nu är jag hemma från IKEA och jag är galet trött, det tar minsann på krafterna att gå runt där. Det blev en del hel fint faktiskt -  massa ljus, vaser, anslagstavla, blommor, te, en grej till garderoben (så att jag får mer plats för alla kläder som har bestämt sig för att välla över) och lite annat smått&gott. Love it.
Och det var jättemycket sol i Uppsala, hur sköönt som helst! Och det kändes dunderhärligt att ta på sig skinnjackan idag, gosch vad jag längtar efter vår.

Nu blir det lite gossip girl, tjing!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Usch ja, jag är också riktigt feg. Jag har haft chansen men jag vågade inte ta den. Men jag tror att bara vågar man ta steget att sätta sig på planet så kommer det lösa sig sen. Familjen man kommer till kommer nog ta hand om en väl. Det skulle nog också vara riktigt kul om man åker två stycken och hamnar på ungefär samma ställe - typ London, åh, va kul ! :D För då har alltid nån att ringa, och umgås med när man är ledig ! :D

2009-03-15 @ 19:32:34
Postat av: Jonna

Jo, absolut ! Sen tror jag att London är perfekt om man är lite osäker, det är nära och väldigt billigt. Jag har kollat runt lite på familjer på arbetsförmedlingen till exempel, vissa känns verkligen perfekt! Just det också om man är två stycken, så kan man peppa varann och jag skulle känna mig så himla mycket säkrare, bara man hade nån svensktalande vän nära sig! Jag älskar också London, tänk att vara där i sommar eller ngt, fantastiskt bra!

2009-03-16 @ 08:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: