oncontextmenu="return false"

Min lille prins.

Vaknade imorse av ett sms från Annie runt 10 och då var faktiskt tanken att jag skulle gå upp. Gjorde jag det? Nej. Råkade jag somna om? Ja. Fast det gjorde även Annie, så det gjorde iofs inte så mycket. Men ändå. Blev en sväng på stan iaf, köpte ett linne & glansspray.. hann även med systemet lite snabbt. Sen käkade vi lunch och pratade sönder varandra som vanligt. Trevligt!

Nu sitter jag här i soffan framför Händige Manny med Leo som hela tiden ska pussas och kramas. Sötunge. Nu är det minsann inget snack om tjejbaciller. Vi har precis tryckt i oss köttfärssås och spagetti, satt fint ska ni veta. Ikväll ska vi kika på Sveriges värsta bilförare, så förbannat roligt faktiskt.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: