oncontextmenu="return false"

The stars are dancing on the carpet of the sky.

Morgonen började med ett sjukhusbesök, ännu en undersökning. Det gick i alla fall bra, men inte blir läkarna mer kloka om min lilla mage inte, suck. Efter det så mötte jag Annie, blev en sväng på stan. Hämtade även min väska som varit på lagning, mihi. Sen hamnade vi på donken för lite käk, vidare till flygis och sedan tog vi en promenad till kärleksudden. Hur mysigt som helst.. och nej, vi var som vanligt inte tysta en minut, alltid ett jävla kakel på oss :)

Väl hemma fixade&trixade jag i mitt rum med mamsen och sen lagade jag middag.
Nu tänkte jag göra en smoothie och kika på film!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Absolut ! Men Pernilla, varför ska vi inte bara tura och köra ? Kan ju kolla upp lite till hösten, så har vi sommaren på oss att spara lite pengar och sånt ? Hur kul som helst, jag vill verkligen iväg ! Skulle dock vara väldigt trevligt att vara där under sommaren ! :)

2009-03-16 @ 19:21:24
Postat av: Jonna

Åh, fantastiskt! Verkligen, vi har ingenting att förlora..kanske att vi blir så frälsta i London så vi bestämmer att stanna där! Sen kan man ju välja hur länge man ska vara borta också! Man har ju alla kvar sen när man kommer hem! Jag vet, det är riktigt tråkigt, man borde verkligen ta chansen nu när man är ung, innan man skaffar lägenhet och sitt drömjobb! Åh, gud så glad jag blev nu ! Får ta och ses på en promenad eller något och prata lite mr om det ! :)

2009-03-16 @ 22:03:26
Postat av: Jonna

Ja, absolut! Sen om man väljer att vara där ett halvår men sen känner för att vara kvar, så går det nog jättebra och eftersom att det är så nära så är det nog inga problem om nån vän vill komma över en helg!

Åh, det låter toppen, imårn och på onsdag är jag upptagen, men annars är jag öppen för allt! Har inte så mycket för mig om dagarna om man säger så, så..bara att säga när du har tid!

2009-03-16 @ 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: