oncontextmenu="return false"

Like voices in the rain, like a song without a name.

Redan torsdag, jisses vad veckan har gått fort! Snart helg, lagom härligt.

Kom precis hem, har jobbat och sedan även köpt en ny extern hårddisk. Min förra kändes så stor och klumpig, den här är liten. Dunderbra. Fast där rök typ en tusenlapp, mindre roligt.
Nu sitter jag här i min soffa med brorsans flickvän, jag med min dator i knät och hon med sin. Lagom fult och nördigt. Snart kommer även brorsan&brorsbarnen, jag blir lixom aldrig av med dem? Men jag älskart. Jag ska tydligen laga middag åt dom allihopa ikväll, pfft.. nej, så jäkla roligt är det bannemig inte. Sen har väl jag&laga mat aldrig riktigt varit bundisar iofs..

Nej, nu blir det att göra något vettigare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh,är du på ?

Jag är så trött på att aldrig få ett jobb, sen skulle det vara väldigt trevligt att komma från Sveriges gränser också ! :D

2009-03-13 @ 00:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: