oncontextmenu="return false"

With arms wide open under the sunlight.

Dagen har spenderats med Jonna. Vi fikade, gick promenader genom stan, pratade sönder och njöt av solen. Fick även med mig en tröja hem, jag är så enormt duktig på att spara...
Men det var en galet trevlig dag iaf! Jag älskar när man börjar umgås med en gammal vän igen och så är det precis som vanligt, underbart! Väl hemma åt jag en god middag och kikade på en film med Therese.

Nu ska jag strax iväg för att träffa Jonna igen, vi ska chilla sönder på trädgårn tänkte vi.
Så där lagom myysigt.

Ha en trevlig kväll, vänner!

Kommentarer
Postat av: Jonna

" Chilla sönder" - Haha, hur vart med med våra ta det lungt planer egentligen ? ;)

2009-03-21 @ 11:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: