oncontextmenu="return false"

Jag vill känna pulsen från stan igen.

Idag har jag jobbat. Och nu sitter jag på altanen, lyssnar på håkan och försöker fånga solstrålarna som ibland tittar fram. Tre av mina brorsbarn är här och jag har lovat dom pannkakor & en myskväll ikväll. Självklart, gullungar. Det är ju torsdag.

Imorgon blir det förhoppningsvis mer sol och kvällen kommer spenderas på min altan med Emelie. Vi ska dricka goda drinkar, lyssna på grym musik och bara vara. Förbannat bra, ja! Sen blir det nog även trädgårn.

Nu ska jag terra Emelie med massa sms. (Ja, jag älskar mina 5000 gratis sms i månaden. Det är grejer det.) Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag vill också sitta på din altan och lyssna på Håkanbråkan, låter fantastiskt bra! Nästa gång det är fint väder tycker jag vi gör det! Hoppas att du är taggad för morgondagen!

2009-05-07 @ 17:46:16
Postat av: Emelie von Perner

Haha, ja det kommer bli bra imorogn :D

Och det var inte 10 sms direkt! haha, snarare 50! :P busunge ^^

2009-05-07 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: