oncontextmenu="return false"

Oh, kiss me with your eyelashes tonight.

Dagen har varit mys. Började med en sväng på stan och även på systemet. Laddat upp med massa gott. Sen hamnade jag hos Annie för lunch. Blev även filmer, ansiktsmasker, måla naglarna och så slingade jag hennes hår (som blev jättefint btw) En riktig tjejig-dag helt enkelt.

Nu har jag precis lockat håret, och tror ni inte att jag brände mig på tångjäveln? Joo! Jag har lyckats med det hur många gånger som helst.. och nu blev det i pannan, gjorde och gör förjävligt ont. Men håret blev fint i alla fall.. vill man vara fin får man lida pin?

Om en stund kommer Annie&Emelie över. Vi ska mysa sönder på min altan, dricka vin, spela kort och lyssna på musik. Repris på förra fredagen. Love it. Sen var kvällen sedan tar oss får vi se!

Puss.

Vilka hetingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: