oncontextmenu="return false"

Just a cigarette gone.

Det har varit dagar med blandade känslor. Jag har varit arg, irriterad, besviken, ledsen..
och då hade jag gärna varit tjejen som rycker på axlarna och kunde inte bry sig mindre.

Men det är inte alltid det går. Men jag har också varit riktigt glad, för som jag sagt så många
gånger förr - jag har fina vänner.

Idag är vädret så jävla fint att man inte kan vara något annat än glad. Jag har jobbat och
nu har jag precis varit på promenad med mamma och brorsan, jag smått dog i värmen,
men det är fint det! Ska tydligen bli varmare imorgon, sköönt.

Ikväll ska jag träffa världens bästa Jonna. Och ja, nu ska jag mysa på altanen till The Script
(som jag har lyssnat sönder på den senaste tiden, men hey, det senaste albumet är så sjukt bra) Puss.

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja visst är den! :) love it.



Härligt med folk som lyssnar på The script. Sådana tycker vi om.

2009-05-25 @ 23:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: