oncontextmenu="return false"

Bästabästa vänner.

Gårdagen blev hur mysig som helst! Jag och Emelie satte oss på min altan runt kl 19 kanske. Drack lite, spelade kort och myste sönder till bra musik. Sen skickade jag iväg ett sms till Annie och några minuter senare satt hon med oss. Ja, jag älskar att ha min bästa vän två minuter ifrån mig. Där satt vi i ungfär 3-4 timmar.. sjöng, skrattade, drack drinkar i vinglas, rökte, pratade gamla minnen och bara hade det superbra. Sen kramade vi Annie hejdå och tog oss ned till trädgårn i regnet. Mindre myysigt med regn just då. Där var det galet med folk och efter stängning blev det sängen och ett 2 timmars-telefonsamtal för min del. Inte helt fel!




Ska strax iväg och käka kinamat med Emelie. Looove it. Sen efteråt tänkte vi köra en favorit i repris och sitta på min altan och mysa sönder igen. Galet galet bra.

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för en mysig kväll tjejen.. Bara att ringa nästa gång!

2009-05-10 @ 08:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: