oncontextmenu="return false"

De senaste dagarna!

Valborg. Det var en dunderkväll! Runt fem började kvällen på min altan med Emelie, sol, musik och vin. Hur bra som helst! Sen hämtade Jonte&Bryngel upp oss och vi drog till Annie. Där blev det grillning, kubb, skitsnack och massa dans. Sen vidare till trädgårn där det var smockfullt! Jisses. Träffade många välbekanta ansikten och efter stänging blev det efterfest med Lina&Jonna. Runt 3 drog jag vidare hem till Emelie för ännu en efterfest. Vid fem däckade jag i sängen, hur skönt som helst.


Dagen efter var mindre bra ska jag säga. Överkörd av bakiståget? Ja, fyfan.... Ville till en början inte röra mig ur sängen, men kom tillslut upp för en dusch, ipren och lite mat i magen. Sen ned till parken för att hänga lite med Jonna. Mys.
Kvällen bestod av att jag, emelie, felicia, jonna och lina satt hemma hos min bror och drack. Sen drog vi till trädgårn, där det faktiskt var mycket folk. Alltid trevligt!

Idag har det varit chill i parken och nu tänkte jag ääääta. Hungrig som ett as.

Kommentarer
Postat av: jonna

Och den vackraste bilden saknas ! ;)

2009-05-03 @ 15:39:03
Postat av: Pernilla

den har jag i säkert förvar för din skull ;)

2009-05-05 @ 18:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: