oncontextmenu="return false"

"14 år till salu" och "Mörkrädd"

För nån vecka sedan läste jag ut den här boken, förbannat bra bok måste jag säga. Hemsk, men ruggit bra. Har ni inte läst den - läs!
Och igårnatt läste jag ut den här boken och helvete vad läskig den var stundtals, jag hade aldrig kunnat varit ensam hemma och läst den, då hade jag inte kunnat somna. Men sen helt plötsligt blev den sorglig och tårarna rann, känslig som man är. Sen blev den dunderläskig igen, haha. Men det är verkligen en sådan bok man sträckläser och jag som inte direkt hade några förväntningar på boken tyckte den var bra. Yepp.

Vilken bok ska man hugga in på nu då? Lär nog bli "Att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson och Neil Strauss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: