oncontextmenu="return false"

A dreamer dreams she never dies.

Oj vad dagarna går fort och oj vad värdelös jag har blivit på att blogga. Har varken tid eller lust längre helt enkelt. Kanske kommer tillbaka nån slags blogglust senare.

Idag har jag i alla fall spenderat ca 10 timmar inne på Täby centrum, haha crazy. Jag och min allra bästa josephine har shoppat, fikat, ätit middag och kikat på "new moon".

1: jag fick med mig hem nya hörlurar till min ipod, en jättefin väska, smink och lite annat smått&gott. Köpte även två julklappar till leo. (FYFAN vad dyrt det är med leksaker, dra mig baklänges...)
2: "new moon" var självklart bra, DOCK är boken så himla mycket bättre, men så är det väl alltid antar jag. Men jag blev tårögd under filmen i alla fall. Lite fint. (dock satt det några tonårsgrabbar bakom oss som hade förjävla svårt att hålla käften, finns inget mer störande!?)

Nu ligger jag i sängen, dötrött. Imorgon blir det att plugga sönder ett par timmar, vara barnvakt åt nellie och sedan gå på en dansuppvisning då min fina lilla emma dansar.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: