oncontextmenu="return false"

Well, the sky could be blue, I don’t mind, without you it’s a waste of time.

Todeloo! Nu är det söndagkväll och helgen är typ slut..

I fredags hade jag gaaalet roligt! Började hemma hos emelie med sandra, louise och anna. Bra tjejer det där vettni. Sen att dom var råäckliga och la cheeseballs i min drink är en heeelt annan femma, men jag gav igen. Det ska ni veta. Sen åkte vi upp till mobergs och dansade bort natten, träffade människor jag inte sett på länge, galet roligt. Letade även som en tok efter min malin, sen när hon väl hittade mig hade vi kramkalas i säkert en halvtimme. Fan vad jag har saknat henne. Trist nog slutade kvällen med att jag var irriterad eftersom personerna i garderobern slarvade bort min tröja, så jag fick sitta och vänta en jävla timme inne de ens skulle orka böja ned blicken och titta på golvet efter den där inne. För när de väl gjorde det, jo men se på fan, då stod dom i princip på min tröja. Tack......
Så kom hem runt halv fem kanske, somnar med telefonen i handen och lampan tänd. Trött?







Igår var det chill. Emelie åkte hem, SADFACE, så nu ser man inte henne förrän runt jul kanske? That sucks. Kvällen bestod av godis, film och bara allmänt mys. Gillart.

Och idag har jag varit på kalas ute i almunge, mitt brorsbarn oliver fyller 6 år på onsdag. Så han firades idag. Och jag gjorde det jag alltid gör bäst på kalas - äter. Gött.

Äh måste plugga nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: