oncontextmenu="return false"

Det är en känsla som du lämnar när du vänder bort din blick, berätta hur du gör.

Godmorgon!

Fredagskvällen
med annie blev jättemysig, vi tryckte i oss en varsin supergod efterrätt på "på g", pratade skit och drack drinkar på trädgårn. Hur bra som helst.



I lördags blev jag väckt 7.30, inte så där jätteunderbart. Spenderade sedan hela dagen i gamla huset, städade och packade. Sen på kvällen med det vin&räkor med brorsan och karolina. Jag&karolina fick även världens jävla sjukaste skrattattack, skrattade så att tårarna började tokrinna på mig - och allt på grund av en egentligen inte alls rolig reklam, haha.

Igår blev jag återigen väckt 7.30 och sen iväg igen till gamla huset. Vi städade till kl 18, sen gick jag, karolina, emma och nellan hemåt medan resten fortsatte. Sjukt mycket att göra där. Men men, det var ett sista hejdå till huset. Idag lämnas nycklarna över.

Nu sitter jag här med emma, vi har tittat på vakna med the voice nu på morgonen blandat med disney channel. Fettslappt. Hon har lovdag från skolan idag, så vi två ska bada i badhuset och fika på stan. Bra dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: