oncontextmenu="return false"

Flytt.

Nu tänkte jag väl berätta lite nyheter för er som jag dragit på länge.
Min fina mamma har sålt vårat älskade hus, hon ska flytta ut på landet och jag själv har en lägenhet som väntar på mig i december. Känns hur bra som helst! Dock har jag bott i det här huset sen jag var 3 år, alltså i 17 hela år.. så det finns förbannat mycket minnen härifrån, vilket gör mig väldigt sentimental och det känns lite smått sorgset.

Men, jag har som sagt tillträde i december och vårat hus ska vara tomt om cirka 1½ vecka. Så jag kommer att bo hos min fina bror daniel, hans flickvän karolina, nellie&emma ett par veckor. Vilket faktiskt ska blir riktigt roligt! Min bror har dock lite småpanik, för jag&karolina är väldigt lika varandra och har en tendens till att prata så att öronen blöder. Men äh, det är bara roligt.

Så idag har dagen spenderats på IKEA. Har köpt hur mycket som helst - köksbord&stolar, tallrikar, bestik, lampor, glas, ramar, ljus, tavlor, köksredskap, klocka, skålar, filtar, kuddar osv osv. Sved ordentligt i plånboken vill jag lova, men men.

Nu har jag precis kommit hem, ska strax äta middag och kvällen kommer bli lugn. Lite idol och sen även träffa annie en sväng. Bra grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: