oncontextmenu="return false"

Looked at the ashtray, then looked back up.

Fick träffa en assnygg läkare idag, gah... dock blev hela situationen mindre rolig eftersom jag var där för att visa mina utslag jag haft alldeles för länge nu. Men men, en remiss till hudläkaren och sen fick jag hämta ut en kräm på apoteket. Alltså, jag blir ruinerad på all medicin jag hela tiden måste hämta ut. Medicin är ju så förbaskat dyrt! Och inte kan jag hålla mig helt helt helt frisk heller, suck. Alltid är det något.

Efter läkarbesöket handlade jag med mamsen och sen drog vi hem till brorsan en stund. Gosade med nellan, pratade sönder med karolina och spelade wii. Slappt som fan.

Ikväll har jag pluggat ett antal timmar, duktigt! Så nu ska jag göra en kopp te och mysa framför tvn. Sounds good to me.


Kommentarer
Postat av: milou krüger

kul att ha en snygg läkare! :)

2009-11-11 @ 10:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: