oncontextmenu="return false"

Map my face out line by line.

Dålig uppdatering, jag vet.
Anyway.. idag har det varit ganska chill. Har varit över hos mamma och gamla huset där vi städat, packat och jag har självklart gosat sönder med hundarna. Fan, jag kommer sakna ihjäl mig efter dom, speciellt smillis.
Nu ikväll har jag&karolina har haft en sån onyttig torsdagkväll - pizza, chips, godis, ännu mer chips, julmust and so on. Onyttigt, men ack så gott!

"Alltså, här sitter man i soffan.. ni har "mammas pojkar" på tvn och så diskuterar ni bröst. Hur ska jag överleva det här?" -min bror

Nu ska jag läsa lite och sedan sova. Ska upp tidigt imorgon - hjälpa till i gamla huset, ned på stan en sväng, hämta emma runt kl 13 och sedan underhålla henne under dagen. Goodie.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: