oncontextmenu="return false"

och stjärnor glittrar vackert och vimlar av passioner kan det tyckas

Imorse vaknade jag av att min smillis kom in i rummet, hon pep som bara tusan för att hon var så glad över att se mig. Var ju ett par dagar sen vi sågs. Min lille bebis. Mamma var alltså här en stund, så medan jag tryckte i mig fulle så planerade vi lite dagar då vi ska till ikea (igen, jag vet, haha) och när vi även ska åka in till sthlm eller täby och julhandla lite. Mysigt om något. Nu har jag mamma åkt igen, brorsan har precis dragit till jobbet och karolina jobbar. Så nu när jag har lite ensamtid så tänkte jag nog spela lite wii, dock bara en liiiten stund, har en hel del plugg att göra klart.


Sen lite senare kommer mormor&morfar (hoppas mormor har med sig fika, det brukar hon nästan alltid ha.. och ja, jag gillar fika!)

Äh nu ska jag spela, puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: