oncontextmenu="return false"

Oh mister, tell me what life's like for you.

Söndag. En seg dag och det är redan hur jäkla mörkt som helst ute. Jag saknar nog sommaren lite grann, varma dagar i solen och mysiga kvällar på altanen med vin och bra människor.

Idag har jag fortsatt att packa, har gått lite segt eftersom jag är en sån där person som hatar att slänga saker, även fast det egentligen kan vara riktigt skönt att bli av med massa gammalt. Sen har jag även pluggat ett par timmar, så bara vettiga saker har gjorts idag. Duktigt.

Ikväll tänker jag inte göra nånting, man ska inte anstränga sig i onödan på söndagar. Så jag lär packa, äta pizza, läsa, glo på tv och spela café world på facebook. (jävla jobbiga spel som man blir beroende av, nyss var det farmville lixom)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: