oncontextmenu="return false"

Sjung en sång utan ord om ljusa nätter.

Haha, och vilka såg paradise hotel igår? Det är verkligen ett gäng puckon som ställer upp i ett sådant pogram, MEN det är ren jävla underhållning för oss tittare, även om man inte alltid vill erkänna det.

Inatt hade jag så jävla svårt att lägga undan boken som jag läser, så tiden gick och jag insåg att jag inte skulle få många timmars sömn. Men det var bara att kliva upp imorse och bete sig som en zombie, sen iväg och jobba.

Nu är jag hemma och såg precis att jag fått hem lite grejer från h&m som jag beställde för några veckor sen eller så. En hel del underkläder, smycken och tröjor. Väntar även på ett par fina skor därifrån som lär dyka upp nästa vecka, åh. Love it.

Nu ska jag fylla fler flyttkartonger.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: