oncontextmenu="return false"

The world's still spinning around.

Min lördag har mest bestått av flyttkartonger, har flyttat över massvis med lådor till brorsan och packat ännu fler. Det är svårt att packa ned hela sitt liv i lådor,
man har ju så fruktansvärt mycket grejer, hittar hela tiden nya saker som jag glömt
bort att jag ens har. Saker som gör att man spricker upp i ett leende och saker som svider lite grann i kroppen.

Well,
kvällen har spenderats hos brorsan, har druckit några glas vin med karolina, pratat sönder, kikat på filmer och spelat wii (ja jag blir som ett litet barn när det gäller wii).. Lagom slappt och bra.
Kom hem för ett tag sen, så nu kikar jag lite på tv och tänkte snart borsta tänderna,
sen blir det att läsa en stund.. perfekt!

Godnatt hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: