oncontextmenu="return false"

These streets will make you feel brand new.

Trogna läsare ni är som kikar in här varje dag för att titta om jag skrivit något nytt - men fy vilken bloggtorka jag har nu. Känns som om livet rullar på som vanligt och jag har direkt inget superspännande att berätta för er. Jag jobbar, pluggar, sover, äter, slösar pengar, pratar för mycket i telefonen, hänger med vänner. Och japp, det var väl det. Känns tråkigt att skriva om det.

Kents nya album "röd" är grymt. Har kanske litelite svårt med nya soundet, men har hittat några nya favoriter som pumpar bra i högtalarna: vals för satan (din vän pessimisten), svarta linjer, taxmannen och hjärta. Grymma!

Imorgon ska jag troligtvis till IKEA med mamsen, åh jag älskar älskar älskar ikea. Då ska det shoppas, mina vänner! Sen blir det även en tur till min bror&lisa. Hur bra som helst.

Nu ska jag kika vidare på "mammas pojkar", haha sånt underhållande program!
Men vi hörs när vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: