oncontextmenu="return false"

Tisdagsmorgon.

Godmorgon! Eller ja, för 3½ timmar sedan för min del egentligen. Släckte lampan 1.30 inatt, gick upp 5.30. Haha lyckat. Det blir så när man ägnar flera timmar på natten till att läsa en bra bok, kunde inte sluta.. så tiden rann iväg. Men men, min morgon har än så länge bestått av att jag legat i sängen och haft två brottandes småungar bredvid mig, ätit lång frukost, kollat på vakna med the voice som jag älskar, gosat med ungarna, haft en småjobbig konversation med leo, 4 år:
-pillan, hur får man en bebis i magen?
-hehe... fråga din mamma ikväll, hon förklarar nog gärna
-men.. vet inte du?
-jo det gör jag
-varför kan du inte berätta för mig då?


fan.

nu ska jag plugga ihjäl mig ett par timmar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: