oncontextmenu="return false"

You should know that your performance made me stronger now.


Gårdagen spenderades som sagt hos annie. Vi åt god middag, drack gott vin, tittade på Johan Falk "operation näktergal" (vi har ju väärldens crush på joel ''frank'' kinnaman, och det suuuger att han knappt var med i fyran och nu inte var med så värst mycket i denna film heller. han är ju heeet! så vi blev lite ledsen i ögat när hela filmen gått och han bara var med de sista 20 minutrarna) Vi tittade även på idol och på något sätt blev vi lite ledsen när Rabih åkte ut, han är ju ändå lite sweet.

Idag känns min förkylningen värre IGEN. Åh vad jag inte orkar att det enda dagen känns jättebra, och andra dagen känns det inge vidare alls. Fram och tillbaka. Usch. Kvällen skulle ha spenderats hos min jossan i rimbo, men istället får jag ligga hemma och vila. Så ikväll blir det sista filmen med johan falk (har hört att joel kinnaman är med en hel del i denna film, så det hoppas jag på! då ska jag dreeeeegla) sen blir det även lite desperate housewives, godis och cola. Och känner jag mina vänner rätt, så lär det ramla in lite för många fyllesms och fyllesamtal under natten.. men det är väl lite sweet det också. Ibland.

Nu ska jag äta lövbiff med vitlöksost i, pommes och fetaostsallad. HUR GOTT!?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: