oncontextmenu="return false"

Dagen efter.

Sicken kväll igår hörrni. Drog hem till emelie där sandra&helena redan befann sig.. vi sjöng, skrattade, drack gott, hade djupa samtalsämnen osv. Hur myysigt som helst! Runt halv tolv drog vi till mobergs där vi dansade rumpan av oss, förbannat roligt!

Och hur mår jag idag?
jag är trött som bara sjutton och lite småbakis. Låg i soffan ett par timmar imorse, sen fick jag ta tag i mig själv, hoppa in i duschen och försöka bli människa igen. Sen har dagen spenderats med annie, vi har gått en sväng på stan och ja, självklart så käkade vi även lunch. Som vi alltid gör när vi umgås. Gott som tusan iaf.

Ikväll blir det lugnt kan jag säga. Ska bli riktigt skönt att ligga i soffan, glo på någon bra film, äta godis och dricka cola. Jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: