oncontextmenu="return false"

Dagen efter.

Gårdagen, vilken kväll! Herregud. Började hemma hos annie med anna, hanna&malin. Vi fyllde timmarna med extremt vackra sångröster, dans, skitsnack, hundgos och lite väl mycket alkohol kanske. Annie&jag tvingade även alla att lyssna på våran låt, som verkligen inte är en tagglåt för fem öre. Men fin, det är den! Runt halv tolv-tolv drog vi upp till mobergs, rejält runda under fötterna så skakade vi rumpa hela natten, shottade ännu mer, drack för många drinkar och öl. Men roligt, det hade vi. Yes! Kom hem runt halv fem kanske, pratade i tele och sen somnade jag så jäkla hårt.


Vaknade runt halv elva av ett sms från annie, kände mig fortfarande full. Lyckat! Hah. Gick upp med huvudvärken och tog en lång dusch för att försöka bli en människa igen. Lyckades inte. Så har legat i soffan hela dagen och druckit cola. Jag gillart. Sjukt skönt såhär dagen efter.

Har precis ätit middag, mätt som jag-vet-inte-vad, och kvällen kommer bestå av cola, godis, tvn, duntäcket och soffan. Skööönt, kompis, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: