oncontextmenu="return false"

Don't stop, make it pop. DJ, blow my speakers up.

Sov frukansvärt oroligt i natt, lite för mycket i huvudet just nu. Planer hit&dit, beslut på beslut, plugg. Men det brukar ju alltid lösa sig tillslut.
Har suttit och pillat på en photoshop-uppgift ungefär hela dagen. Dock inte helt klar ännu. Men inlämning om typ 2 veckor, så det är ganska lugnt, haha. Jag har även hämtat oliver på skolan, gått promenad med smilla, gosat sönder med tre av mina brorsbarn. Fan vad barn kan lysa upp ens dag ibland.

Ikväll har jag träffat annie för en promenad i höstkylan. Hur bra som helst.. det gillar vi, visst gör vi?

Nu ska jag hugga in på dexter säsong 4. Åh, jag älskar dexter. Kommer ihåg hur jag fort som attan såg säsong 1, 2 och 3. Man blev lite smått beroende, ja. Dock vet jag inte riktigt varför, för serien är ju egentligen lite småsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: