oncontextmenu="return false"

because that is beautiful

Och från ingenstans så fanns det där. Från 12/10. Jag hade missat det. Rubriken löd "Pernilla Lundberg och Malin Berg", och klumpen blev helt enorm i magen. Panik. Jag läste orden och tårarna rann, samtidigt som något inom mig lättade. Hon tog ett steg mot mig.

Jag hade gett upp, men aldrig släppt taget om henne. Trots allt trassel det har varit så är hon min malin, min nära vän, mitt skratt. Och nu har jag suttit och tittat igenom alla hundratals bilder på oss som har tagits under dessa 2 år, alla filmer då vi gör helsjuka saker och.. nu tänker jag slänga mig över telefonen. Jag har saknat henne för länge, det är lite meningen att hon ska stå i mitt badrum och spraya så mycket hårspray att hon råkar svälja det.



Kommentarer
Postat av: jossitoss

underbart! nu förgylldes min kväll och mitt hjärta lugnades <3

2009-10-23 @ 19:44:53
Postat av: sväljis

jag älskar dig <3

2009-10-26 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: