oncontextmenu="return false"

I carry the things that remind me of you.

Godkväll! Har precis kommit hem och jag är trött vill jag lova, dagen och kvällen har känts jättelång. Men men, nu är jag i alla fall hemma och tänkte nu hoppa in i duschen, sedan mysa ned mig i sängen som är nybäddad och kika på lite dexter.. vadå skööönt?

Ska upp 5.30 imorgon, för då ska jag vara barnvakt tills kl 9 då de lämnas på dagis och skola. Är jag taggad? Ne, 5.30 är lixom inte en bra tidpunkt för mig när det gäller pigga barn. Men är man en förbannat snäll faster, så är man.
Men det är ju något mysigt över att gå upp när det fortfarande är mörkt ut och gatorna fortfarande är helt tomma, då man sen ser hur staden långsamt börjar vakna till liv, hur vissa fönster i vissa hus är tända och hur folk sedan börjar ta sig till jobbet eller skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: