oncontextmenu="return false"

I haven’t got any reasons to leave, but God do I love when you beg me to stay.

Nu är man minsann hemma igen. Spenderat lite tid på bibblan med boken "Den tidlösa pedagogiken" i högsta hugg. Det går framåt med uppgiften, that's good! Inlämning snart, men det hinner jag nog. Sen råkade jag gå in på både Åhlens och H&M. Bra? Nej. Fick med mig en ring, strumpbyxor, läppglans, nagellack och en almanacka till 2010. Så nu ekar det nästan på kontot, så det är tur att det ramlar in pengar imorgon.

Förresten, jag hatar min mobil just nu. Har haft den i typ 2 år och den har funkat dunderbra.. tills nu. Det tjuter som bara fan när man pratar i den, man hör knappt vad personen man pratar med säger. Lagom roligt. Behöver väl köpa en ny då, jag som älskar min.. saaaaadface.

Ne, nu drar vi på asbra musik och städar lite. Det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: