oncontextmenu="return false"

It would be such a beautiful moment to see the look on your face, to know that I know that you know now

Dagen har spenderats på badhuset som sagt. Man kände sig som ett litet barn på nytt, myysigt. Jag var även duktig och simmade ett antal längder! Sjukt skönt. Fick även basta i 10 minuter, sen tröttnade ungarna och tyckte att det bara var för varmt. Buhu.
Efteråt blev det en sväng på stan och sen hem till brorsan där han böjd på tacos. YEY, min bror vet minsann vad man ska göra för att göra mig happy - ge mig god mat.

Så nu är jag hemma igen, trött och jättejättemätt. Jag borde plugga, men jag vettetusan om jag orkar.. jag vill bara krypa ned i soffan under mitt duntäcke och slöglo på tv.

Vi får väl se om jag är duktig eller skjuter upp det till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: