oncontextmenu="return false"

It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep.

Sicken dag och kväll igår hörrni. Vi shoppade i ett antal timmar, vi fikade, vi shoppade lite till, vi åt middag, träffade riktigt konstiga männikor, var äckligt övertrötta och vi gick på bio - "flickan som lekte med elden" (visst, den var bra. men den slår absolut inte ettan, det var lite för mycket namn och människor i tvåan. fast ändå var jag&emelie nästan dom enda på bion som gjorde reaktioner till vissa scener, gud vad folk måste ha stört sig på oss) allt som allt så spenderade vi 12 timmar inne i stockholm, haha fyfan. kom hem 01.30 inatt och då var jag lagom trött vill jag lova!

Dock har jag sovit så jävla dåligt inatt, och imorse vaknade jag med jätteont i halsen, snuvig och jättehängig. fan. Men jag föräter mig på halstabletter, dricker massvis med vatten, trycker i mig ipren, dricker c-vitamin och te - för jag ska må bättre ikväll! Därmed basta. För jag ska dansa med min malin ikväll, och lite halsont kan inte stoppa något sådant.

men vi får se hur jag mår sen helt enkelt!

Hittade minsann lite fina grejer igår, dock orkade jag inte ta kort på allt.
Köpte även lite underkläder och småsaker.








Ja, jag älskar oversize....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: