oncontextmenu="return false"

It’s times like these you learn to live again.

Idag har jag haft en tårögd vän bredvid mig och att se hur ont någon har gör ont i en själv.
Men jag fick honom att skratta lite tillslut. Min vän.



Annars då? Jo, jag har varit uppe sen 5.30 imorse. Har hunnit med 2 powernaps under dagen, en kl 10 imorse och en kl 20 ikväll. Den sista napen var inte så värst bra, sov nästan en timme och blev sedan pigg. Attans.

Jag har pluggat mindre än vad jag borde ha gjort idag, attans igen. Jag har gått promenad i höstkylan med bra sällskap. Jag har skrattat åt söta barn. Jag har spenderat nån timme med telefonen tryckt mot örat. Jag har planerat saker&ting med mamsen som hjälp. Och jag har saknat josephine.

Nu har jag även huvudvärk och min klåda fortsätter att vara så jävla besvärlig på kvällarna och nätterna, det tar flera timmar för mig att somna på nätterna eftersom det kliar över hela jävla kroppen. Skjut mig bara. Som om klådstillande-tabletter hjälper? Pfft, märker ingen skillnad.

Äh, nu tänkte jag kika efter några bra böcker att beställa. Har kommit in i en läs-period igen och då vill jag ha massa massa nytt. Sen blir det att försöka sova.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack tjejen !

Jo, jag vet..men det finns vissa människor alltså! Sen händer det ungefär tusen fler saker just nu, så jag glömmer att tänka på London, sen så fort någon frågar så blir jag rånervös, haha !



Nå, några roliga planer för helgen ? Såg att Emelie kommer hem :) <3

2009-10-21 @ 21:20:39
Postat av: emma

Det har du rätt i! haha, jag tänkte på det när jag läste igenom inlägget, men du länkar inte så ofta till din blogg :o

2009-10-21 @ 21:54:30
Postat av: emma

tipsa mig btw om du hittar några bra böcker!!:D

2009-10-21 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: