oncontextmenu="return false"

It's wanting more that's gonna send me to my knees.

Igårkväll borde jag ha varit inne i sthlm och firat världens bästa Jonna. Men istället låg jag hemma och hade fortfarande jätteont i magen, kändes lite smått surt måste jag säga. Men livet är livet. Så jag myste framför filmer och fick ett antal för många fyllesamtal under natten. Är jag också så där jättejättepratglad på fyllan?

Idag mår jag dock lite bättre, skönt det. Så har spenderat dagen hos brorsan - har spelat wii tills jag var helt slut, alltid lika roligt. Karolina&jag har haft långa samtal om det som vi nästan alltid pratar om - mat&godis. Brorsan är lagom trött på att höra oss snacka om sånt, men vi gillart.

Nu är jag hemma igen och ska strax äta middag. Gött, jag är hungrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: