oncontextmenu="return false"

Jag blinkar till, tårar kan jag vara utan. Men för din skull så gör jag vad som helst.

"Hjältinna. Bästa vän. Stjärna. Räddning. Kärlek. Vänskap. Magisk. Underbar. Givmild. Får mig att skratta så att tårarna torkar. Färgar min värld från svartvit till de vackraste färger. Gör allt för alla. Ställer upp när som helst och alltid. Vacker. Solskensunge. Smittsamt leende. Bambi. Fingertoppar som skriver de mest underbara ord. Hjärtat på rätt ställe, ett hjärta gjort av guld. Förlåtande. Förstående. Empati. Stark, starkare, starkast. Ängel. Syster."

Hittade en text där josephine har beskrivit mig,
och det fick mig att spricka upp i ett sånt stort leende.
Min josephine kan vara världens bästa. Någonsin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: