oncontextmenu="return false"

Norrtäljemarknad.

Goddag! Igårkväll somnade jag innan tolv, och sov som en stock till 10.30. Många timmar det, men oj så skönt det var! Drömde dock en dröm som kändes jättelång och grymt många av mina vänner var med, jätteweird. Så morgonen bestod av en dusch, kolla lägenheter, slänga i sig frukost och prata i telefonen med mormor som i princip aldrig får slut på samtalsämnen. Den kvinnan kan prata! Samtidigt hetsade annie som tyckte jag var seg. Inte lätt inte!

Nu har jag precis kommit hem från marknaden med annie. Köpte det jag i princip köper varje år - vantar, strumpor  och godis. Vi hann även trycka i oss både munkar och langos. Så lagom mätt är jag.

Nu tänkte jag mysa ned mig en stund i soffan och kika på Johan Falk - national target. Tredje filmen. Sen var tanken att plugga. Så ser det ut, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: