oncontextmenu="return false"

Together we've done so much fun shit in our days. I remember the half.. but that's just because, little baby girl, most of the time I was drunk of my ass.

Inatt vaknade jag av att jag skakade som ett asplöv - av rädsla. Jag hade drömt en sån jävla vidrig mardröm, fyfan. Hur ofta vaknar man ur en mardröm och verkligen skakar för att man är så rädd!? Och inte kunde jag somna om heller, för då "var jag tillbaka" i drömmen. Var inte längesen jag vaknade av att jag skrek för att jag hade drömt en mardröm, vad fan är det med mig? Usch.

Idag har jag pluggat och städat, duktig tjej om något! Och kvällen kommer spenderas med emelie, planen är att jag ska färga hennes hår. Great.

Imorgon ska jag&emelie in till sthlm. Shoppa hela dagen, äta nån god middag någonstans och sen bio på kvällen. Hur bra och mysigt är inte det? Perfekt.

Got to go,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: