oncontextmenu="return false"

Vår lila hippie-buss.

Tänkte precis lite tillbaka på Vitryssland-resan vi gjorde 2007. En helsjuk resa, ja herregud.

Göran, läraren:
Alltså, igårnatt så låg jag jättelänge och tänkte: "tänk om dom just nu ligger och spyr för att dom har supit sig fulla på dålig rysk vodka", men så tänkte jag att "njaaaaeee..." så jag somnade om istället.

Johan tittar in i en spegeldörr på flygplatsen i Litauen:
-åh killen där har likadana kläder som mig!

Vi sitter i bussen och är utanför Arlanda, Anna ser tornet där man ser alla flygplan ifrån
Anna: Är det där kaknästornet?

Vi ligger i sängen på hotellet
Lännis: Du...var är vi?




Äh jag orkar inte ladda upp mer.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhhh!!! Shit vad länge sen det var och herregud vad jag saknar det och Sp05B!

2009-10-11 @ 20:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: