oncontextmenu="return false"

We only got 86 400 seconds in a day to turn it all around or throw it all away.

Trots att det tog 3 timmar för mig att somna inatt, jävligt frustrerande måste jag säga, så har jag varit sjukt glad idag och kanske lite övertrött. Men idag är en sån där jättebra dag, utan nån direkt anledning.

Har ju som sagt umgåtts med annie nästan hela dagen och jag fick minsann med mig lite saker hem. Köpte som sagt en ny digitalkamera, även fast jag har min systemkamera så är det riktigt skönt att även ha en liten digitalkamera. Så den är jag supernöjd med. Jättesöt är den, haha. Köpte även lite ögonskuggor, nya dag&natt-krämer, en primer, en tröja, saltvattenspray och nagellacksborttagning. Vissa dagar har jag fruktansvärt svårt att hålla i pengarna. Men nöjd, det är jag.
Vi hann även med en lunch och vi hann med förbaskat mycket prat. Åh så bra.

När jag kom hem låg jag i soffan och gosade med oliver&leo (eller gosade med leo iaf, oliver börjar bli för "stor och cool" för sånt) och sjöng en melodi till ett barnpogram hur länge som helst. Händige Manny. Sången sätter sig i huvudet, så jävla irriterande. Jag dör.

..we can work together now, vi samarbetar, all together, kan vi fixa allt.. GAH.

Kvällen blir lugn med god middag och chill framför Idol. Mys!

Kommentarer
Postat av: KiSuukko

Hoppas du får en riktigt mysig kväll och en trevlig helg :D

2009-10-16 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: